Grad Supetar upućuje Poziv postojećim urednim korisnicima javnih površina danih na korištenje u svrhu ugostiteljskih terasa slijedećeg sadržaja:
Ovim putem obavještavamo sve korisnike javnih površina danih na korištenje u svrhu ugostiteljskih terasa kako je Gradsko vijeće Grada Supetra na sjednici 19. ožujka 2021. godine izglasalo II. izmjene i dopune Odluke o privremenom korištenju površina javne namjene i nekretnina u vlasništvu Grada Supetra (Službeni glasnik Grada Supetra 04/21) kojima se u članku 32. Odluke o privremenom korištenju površina javne namjene i nekretnina u vlasništvu Grada Supetra (»Službeni glasnik Grada Supetra«, br. 01/20. i 4/20.) (u danjem tekstu: Odluka) dodao stavak 2. koji glasi:
»Korisnik koji ima sklopljen Ugovor o korištenju javne površine radi postavljanja terase može najkasnije 30 dana prije isteka roka na koji je Ugovor sklopljen, dati pisanu ponudu za sklapanje novog ugovora pod istim uvjetima kao u postojećem, ako u potpunosti zadovoljava obveze iz važećeg Ugovora.«.
Ukoliko ste zainteresirani za daljnje korištenje javne površine i ispunili ste sve obveze iz postojećeg Ugovora o privremenom korištenju javnih površina na području Grada Supetra u svrhu postavljanja ugostiteljske terase, molimo vas da na protokol Grada Supetra, žurno, dostavite pisanu ponudu za sklapanje novog ugovora pod istim uvjetima kao u postojećem. Molimo vas da se tom prilikom pozovete na klasu postojećeg Ugovora.
Odsjek za upravljanje gradskom imovinom, društvene djelatnosti i gospodarstvo