Grad Supetar ide u korak s tehnologijom te se implementacijom e-Usluga prometnuo u prvi otočni grad koji je digitalizirao svoje usluge i rad Gradske uprave.
Grad Supetar ide u korak s tehnologijom. Potreba za digitalizacijom javila se iz uredbi Zakona o otocima, a Supetar je shvatio koju važnost inicijativa pametnih gradova nosi i odmah odlučio iskoristiti pruženu priliku. Tako se implementacijom e-Usluga Supetar prometnuo u prvi otočni grad koji je digitalizirao svoje usluge i rad Gradske uprave.
Projektom Smart City Supetar u periodu od 2019. do 2023. godine nastoji se napraviti što više u modernizaciji grada i lokalne zajednice. Prvenstveno, cilj je olakšati komunikaciju Grada Supetra i lokalne zajednice lako dostupnim e-Uslugama. Građani e-Uslugama mogu pristupiti jednostavnom registracijom na aplikaciji ili odlaskom na stranice grada. Od odabira željenog e-obrasca do rješenja dijeli ih samo par klikova.
Ovakav proces već se pokazuje uspješnim. Zahvaljujući digitalnoj usluzi građani više ne moraju za svaki obrazac ići u Gradsku upravu što uvelike štedi njihovo vrijeme, a zaposlenicima omogućuje bolji pregled svakog zahtjeva i shodno tome kvalitetu posla dovodi na višu razinu.
Supetar sigurnim korakom nastavlja s tehnološkim unaprjeđenjem grada i zajednice. Uz trenutne procese uvođenja aplikacije koja će pravovremeno informirati građane i goste o gužvama u trajektnom prometu, Supetar za sljedeću godinu u planu ima povezivanje sa sustavom NIAS (Nacionalni identifikacijski i autentifikacijski sustav).
Datum povezivanja s NIAS sustavom još nije konkretiziran, ali označio bi još jednu veliku prekretnicu u digitalnom životu Grada Supetra. NIAS u svom sustavu objedinjuje usluge svih javnih ustanova. Tako bi građani Supetra imali puno veći izbor željenih e-obrazaca što bi dodatno olakšalo njihov svakodnevni život i omogućilo da vrijeme koje bi inače utrošili na administrativne procese iskoriste na njima adekvatniji način.