vizual za epromet link

Turističko vijeće Turističke zajednice Grada Supetra usvojilo je prošli tjedan prijedlog novog slogana i vizualnog identiteta Turističke zajednice Grada Supetra a time i supetarskog turizma u cijelosti.

 

 

 


U vremenu koje je ispred nas na turističkom tržištu predstavljati ćemo se sa sloganom
„Otključaj doživljaj!“ (Unlock your exerience!).

Novi slogan i vizualni identitet rad su kreativne brending agencije „Carli + Sosa“ iz Splita u suradnji sa tvrtkom „PromoPlan“, a odmah po prihvaćanju novog slogana i vizualnog identiteta krenuli  su sa njegovom implementacijom u sve marketinške alate i kanale turističke zajednice te u još bližu suradnju sa hotelskim kućama, malim i obiteljskim hotelima, privatnim iznajmljivačima, turističkim agencijama i javnim ustanovama.


Na projektu su radili punih 9 mjeseci, a isti se nastavlja na strategiju razvoja turizma na području Grada Supetra u razdoblju od 2016. – 2020.g. koju su prošle godine usvojili Gradsko vijeće Grada Supetra i sva upravljačka tijela Turističke zajednice Grada Supetra.


KLJUČ – simbol koji se nalazi u grbu Grada Supetra i kojeg u rukama drži Sv. Petar, nebeski zaštitnik našega mista, tako je evo dobio i svoju novu, suvremenu primjenu u promicanju turističke ponude Grada Supetra. Obilježja  destinacije  definirana   u procesu pozicioniranja  pretočena  su  u  slogan  "Otključaj  doživljaj" (eng.Unlock Your  experience)  koji  neupitno  intrigira  i poziva  na akciju,odnosno  privlači posjetitelje  na  istraživanje  i  stvaranje  vlastitih  iskustava.Verbalni identitet  je  proširen i  kroz  prethodno navedene  četri osnovne kategorije  koje  objedinjuju  turistički  proizvod  uz prigodni  slogan  ključ :"Ključ  aktivnog  odmora" (Key  to  outdoor  fun),"Ključ okusa" (Key  to  a  great  taste),"Ključ  baštine"  (Key  to  Heritage) i  "Ključ  zabave"  (Key  to  entertainment).

Vizualno  rješenje  u potpunosti  prati  definirani  verbalni  identitet  te  se prikazom  kroz  promjenjive  forme   dobilo   modularno  i  lako  primjenjivo  rješenje  koje,kao  i  sama  destinacija,ostavlja   dovoljno prostora  za  stvaranje  vlastite  impresije.

Skup  formi  unutar  logotipa  samo  je dijelom  vidljiv  kako  bi  sugerirao  mnogima  još  uvijek  neotkriveno  bogatstvo  sadržajakoje  destinacija  nudi. Vizualni  sustav  naoko  neujednačen,sublimira  iskustva  i  emocije  koje  su  individualne  svakome  od  nas, predstavljajući  Supetar kroz  suvremenu, slojevitu  i  višestruku  grafičku  formu.

Ova web stranica koristi kolačiće

Ova web stranica koristi kolačiće radi što boljeg iskustva posjetitelja stranice. Klikom na poveznicu 'Informacije' saznajte više o kolačićima. Klikom na poveznicu 'Prihvaćam' potvrđujete prihvaćanje kolačića na ovim stranicama.