Turističko vijeće Turističke zajednice Grada Supetra usvojilo je prošli tjedan prijedlog novog slogana i vizualnog identiteta Turističke zajednice Grada Supetra a time i supetarskog turizma u cijelosti.
U vremenu koje je ispred nas na turističkom tržištu predstavljati ćemo se sa sloganom
„Otključaj doživljaj!“ (Unlock your exerience!).
Novi slogan i vizualni identitet rad su kreativne brending agencije „Carli + Sosa“ iz Splita u suradnji sa tvrtkom „PromoPlan“, a odmah po prihvaćanju novog slogana i vizualnog identiteta krenuli su sa njegovom implementacijom u sve marketinške alate i kanale turističke zajednice te u još bližu suradnju sa hotelskim kućama, malim i obiteljskim hotelima, privatnim iznajmljivačima, turističkim agencijama i javnim ustanovama.
Na projektu su radili punih 9 mjeseci, a isti se nastavlja na strategiju razvoja turizma na području Grada Supetra u razdoblju od 2016. – 2020.g. koju su prošle godine usvojili Gradsko vijeće Grada Supetra i sva upravljačka tijela Turističke zajednice Grada Supetra.
KLJUČ – simbol koji se nalazi u grbu Grada Supetra i kojeg u rukama drži Sv. Petar, nebeski zaštitnik našega mista, tako je evo dobio i svoju novu, suvremenu primjenu u promicanju turističke ponude Grada Supetra. Obilježja destinacije definirana u procesu pozicioniranja pretočena su u slogan "Otključaj doživljaj" (eng.Unlock Your experience) koji neupitno intrigira i poziva na akciju,odnosno privlači posjetitelje na istraživanje i stvaranje vlastitih iskustava.Verbalni identitet je proširen i kroz prethodno navedene četri osnovne kategorije koje objedinjuju turistički proizvod uz prigodni slogan ključ :"Ključ aktivnog odmora" (Key to outdoor fun),"Ključ okusa" (Key to a great taste),"Ključ baštine" (Key to Heritage) i "Ključ zabave" (Key to entertainment).
Vizualno rješenje u potpunosti prati definirani verbalni identitet te se prikazom kroz promjenjive forme dobilo modularno i lako primjenjivo rješenje koje,kao i sama destinacija,ostavlja dovoljno prostora za stvaranje vlastite impresije.
Skup formi unutar logotipa samo je dijelom vidljiv kako bi sugerirao mnogima još uvijek neotkriveno bogatstvo sadržajakoje destinacija nudi. Vizualni sustav naoko neujednačen,sublimira iskustva i emocije koje su individualne svakome od nas, predstavljajući Supetar kroz suvremenu, slojevitu i višestruku grafičku formu.