Grad Supetar objavljuje za prijam u službu komunalnog redara u Jedinstvenom upravnom odjelu Grada Supetra, Odsjeku za komunalno redarstvo.
Traži se 1 izvršitelj/ica na određeno vrijeme u trajanju od 3 (tri) mjeseca, radiobavljanja poslova čiji se opseg privremeno povećao
Opći uvjeti za prijam u službu:
- punoljetnost,
- hrvatsko državljanstvo,
- zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima
Posebni uvjeti za prijam u službu:
- gimnazijsko srednjoškolsko obrazovanje ili četverogodišnje strukovno srednjoškolsko obrazovanje
- najmanje 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
- poznavanje osnovnih programa i rada na osobnom računalu
- položen državni stručni ispit
- položen vozački ispit B kategorije
Uz prijavu na oglas kandidati trebaju priložiti:
- životopis
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslik osobne iskaznice, putovnice ili domovnice)
- dokaz o stručnoj spremi (preslik svjedodžbe)
- dokaz o položenom državnom stručnom ispitu (preslik uvjerenja ili svjedodžbe)
- presliku potvrde ili elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje
- izvornik uvjerenja nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi istražni ili kazneni postupak, ne starije od tri mjeseca
- izvornik vlastoručno potpisane izjave da za prijam u službu ne postoje zapreke iz članka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi
- dokaz o poznavanju rada na osobnom računalu (preslik svjedodžbe ili vlastoručno potpisana izjava o poznavanju rada na osobnom računalu)
Prijave na javni oglas podnose se u roku od 8 dana od dana objave oglasa kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanje na adresu, poštom kao preporučena pošiljka: Grad Supetar, Vlačica br.5, 21400 Supetar, s obaveznom naznakom: „Za oglas za prijam u službu Referenta – komunalnog redara“.
Oglas je objavljen na ploči HZZ-a u Supetru i otvoren je od 7. do 14. kolovoza 2018. godine.
Sve dokumente vezane za ovaj Oglas možete preuzeti u privitku ove obavijesti.