vizual za epromet link

Tijekom prošlog perioda, poduzeće Komunalno društvo  GRAD d.o.o. započelo je sa projektom reorganizacije poslovanja u sektoru gospodarenja otpadom.

 

 

 

 

 

 

 

Ciljevi reorganizacije poslovanja su sa ekološkog stajališta, povećanje količina odvojeno prikupljenog otpada i smanjenje količina otpada koji se odlaže na području Grada, no ciljevi su i ekonomskog karaktera pošto se uvodi i napredni sustav identifikacije korisnika s ciljem naplate odvoza otpada prema količini.

Prva faza reorganizacije poslovanja odnosila se na podjelu spremnika za miješani komunalni otpad koju je većina kućanstava u Splitskoj i preuzela. Oni korisnici koji još nisu preuzeli spremnike za otpad, mogu to obaviti svakog utorka od 8 do 14 sati u prostorijama Komunalnog društva GRAD d.o.o., Žedno-Drage 7, Supetar.

Druga faza reorganizacije poslovanja odnosi se odvoz otpad na „kućnom pragu“ što podrazumijeva da svi korisnici koji u definiranom terminu žele isprazniti svoje spremnike za otpad, moraju to učiniti na način da spremnike ostave na površinu pokraj ceste, na dan odvoza, najkasnije do 06:00 sati.  

Ovakav način odvoza za naselje Splitska započinje 03. lipnja 2019. godine (ponedjeljak) te će se prikupljanje otpada vršiti svaki ponedjeljak, srijedu i petak.

Nastavno na ranije navedeno, ukloniti će se svi kontejneri sa javnih površina izuzev „Zelenih otoka“ namijenjenih za odvojeno prikupljanje otpada. „Zeleni otoci“ na području Splitske ostati će na postojećim lokacijama.

S ovim projektom, Grad Supetar značajno podiže kvalitetu usluge, urbane higijene i dekora.


Za sve dodatne informacije, kontaktirajte nas KD Grad d.o.o.!

Ova web stranica koristi kolačiće

Ova web stranica koristi kolačiće radi što boljeg iskustva posjetitelja stranice. Klikom na poveznicu 'Informacije' saznajte više o kolačićima. Klikom na poveznicu 'Prihvaćam' potvrđujete prihvaćanje kolačića na ovim stranicama.