Nakon otklonjenih svih prepreka što administrativnih te financijskih koje u biti najviše opterećuju gradski proračun uspjeli smo osigurati financijska sredstva i pripremiti potrebite odluke te ljudske resurse unutar struktura gradske uprave, te će biti angažirati i vanjski suradnici koji će odrađivati sve poslove i zadaće koje se tiču pripreme dokumentacije, izrade planova te sprovođenja i praćenja svih radnji koje se odnose na javne rasprave koje slijede.
Ovim sustavom rada ćemo zadovoljiti sve zakonske okvire te ćemo istim dobiti brži te efikasniji rad na planovima koji su od vitalne važnosti za Grad Supetar, ne samo financijski već i gospodarski razvitak.
Po prijedlogu Gradonačelnika Dinka Hržića Gradsko vijeće Grada Supetra je na sjednici 11. ožujka 2013. donijelo slijedeće odluke:
- ODLUKU o izmjeni Odluke o izradi Izmjena Prostornog plana uređenja Grada Supetra
- ODLUKU o izmjeni Odluke o izradi Urbanističkog plana uređenja „Mirca (Donja): zapad i marina“
- ODLUKU o izmjeni Odluke o izradi Urbanističkog plana uređenja ”Supetar: Vrilo – Gustirna luka”
- ODLUKU o izmjeni Odluke o izradi Urbanističkog plana uređenja „Mirca (Donja): Ravne“
Također odrađena su i tri sastanka sa predstavnicima svih zainteresiranih vlasnika, investitorima te izraditeljima svih urbanističkih planova, usaglašeni su svi stavovi te sada možemo krenuti sa odradom posla i izradom. Za napomenuti je i da smo obvezu financiranja izrade Urbanističkih planova dogovorili i prebacili na investitore i vlasnike zemlje.
Grad Supetar je za potrebe izrade Prostornog plana Grada Supetra u gradskome proračunu osigurao 250.000 kn te unatoč ovrhama uspjeti osigurati ista sredstva i u tekućem poslovanju.
Nakon donošenja odluke Gradskog vijeća, objave u Službenom glasniku te protekom zakonskog roka stupanja na snagu odluka, odmah ćemo pristupiti raspisivanju nabavke za izradu PPUG-a Grada Supetra, odabirom najbolje i najpovoljnijeg ponuđača i izraditelja krećemo u izradu izmjena PPUG-a Grada Supetra i navedenih planova.