vizual za epromet link

Ivica Blažević dipl.prav. – Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela
TEL: 021/756-713
Mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam botova. Vaš JavaScript treba biti uključen da bi ju vidjeli.

Novi ustroj gradske uprave stupio je na snagu 01.08.2013. godine te se sastoji od četiri službe unutar kojih su odsjeci. Ovakvim ustrojstvom gradske uprave postiže se veća učinkovitost jer su zaposlenici unutar sektora samostalni u svome radu i direktno odgovorni pročelniku Jedinstvenog upravnog odjela.

Radno vrijeme 7-15h
sa strankama  8-13 h

URED GRADA

Đana Martinić – Dragan - Voditeljica odsjeka

Mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam botova. Vaš JavaScript treba biti uključen da bi ju vidjeli.


Marija Eterović roić – Referentica za uredsko poslovanje
Petra Jakšić - Referentica za uredsko poslovanje

Antonela Petrinović – Referentica za javnu nabavu

Tel: 021/756-710
Mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam botova. Vaš JavaScript treba biti uključen da bi ju vidjeli.

 

Ines Letnić - Administrativna tajnica

Tel: 021/756-710
MailOva e-mail adresa je zaštićena od spam botova. Vaš JavaScript treba biti uključen da bi ju vidjeli.

Zorana Goleš – Spremačica

 

Odsjek za upravljanje gradskom imovinom,društvene djelatnosti i gospodarstvo nadležan je u Jedinstvenom upravnom odjelu Grada Supetra za sljedeće:

Gradska imovina:
1. prati propise iz oblasti imovinsko pravnih odnosa i brine se o primjeni istih, obavlja pravne i stručne poslove iz oblasti imovinsko pravnih odnosa, vodi postupak i rješava imovinsko-pravne poslove po zahtjevima građana;
2. provodi natječaje za zakup poslovnih prostora, javnih površina i drugih nekretnina u vlasništvu odnosno nadležnosti Grada;
3. priprema izradu elaborata, studija i drugih poslova u svezi upravljanja gradskom imovinom;
4. vodi popis nekretnina Grada, komunalne infrastrukture i poduzima radnje na sređivanju pravnog statusa u zemljišniku, katastru i drugim javnim knjigama.

Društvene djelatnosti:
5. izrađuje prijedloge godišnjih, kratkoročnih i dugoročnih planova potreba stanovnika Grada u društvenim djelatnostima, nacrte prijedloga programa u oblasti predškolskog odgoja, školstva, kulture, športa i tehničke kulture, zdravstva, socijalne skrbi, vatrogastva i humanitarnih udruga koje se financiraju iz Gradskog proračuna te kontrolira i prati izvršenje istih po njihovu usvajanju na Gradskom vijeću uz davanje potrebitih prijedloga za njihovo poboljšanje odnosno utvrđivanje novih;
6. prati i nadzire rad ustanova iz područja odgoja i školstva, kulture, športa i tehničke kulture,
7. prati rad i potrebe udruga građana unutar programa javnih potrebaGrada te u skladu sa ovlastima vrši nadzor nad radom istih (planovi i izvješće o poslovanju);
8. vodi, organizira i brine se za realizaciju ljetnih priredbi i drugih kulturnih manifestacija Grada te koordinira rad sa umjetničkim društvima;
9. skrbi o spomenicima kulture na području Grada;
10. sudjeluje u organizaciji športskih priredbi te skrbi o adekvatnom korištenju svih sportskih objekata u nadležnostiGrada;

Gospodarstvo:
11. predlaže i osigurava mjere na poticanju razvoja gospodarstva, a osobito malog i srednjeg poduzetništva i turizma;
12. osigurava izradu programa u vezi državnih i drugih poticaja za gospodarstvo u cjelini te učestvuje u provođenju istih, poduzima sve potrebite mjere na razvoju utvrđenih poslovnih zona na području Grada te prati stanje zaposlenosti, socijalno-ekonomskih pojava i sličnog;
13. prati rad tvrtki u vlasništvu ili suvlasništvu Grada te predlaže mjere za poboljšanje rada i ukupnog poslovanja istih;
14. pruža, stručnu pomoć poduzetnicima i poljoprivrednicima putem stručnih savjeta i uputa te sudjeluje u programima obrazovanja i educiranja poduzetnika i poljoprivrednika;

EU projekti:
15. osigurava i provodi suradnju s tijelima državne uprave, tijelima Europske komisije i drugim međunarodnim i nacionalnim tijelima vezano uz pitanja pretpristupne pomoći EU te uz pitanja regionalnog razvoja i međunarodne suradnje, uključuje se u pripremu, realizaciju i praćenje projekata Grada koji se sufinanciraju iz EU fondova i drugih alternativnih izvora financiranja;

Javna nabava:
16. provodi postupkejavne nabave koji se pripremaju i provodeod strane Grada;
17. ovjerava nacrte ugovore o izvođenju investicijskih radova koji se pripremaju po drugim nadležnim službenicima prije ili nakon provedenih postupaka javne nabave, a prije ovjere istih po Gradonačelniku

 

Kontakti

Ana Ranj mag. iur - Voditelj odsjeka
Mob: 098/164-2756
Mail:
Ova e-mail adresa je zaštićena od spam botova. Vaš JavaScript treba biti uključen da bi ju vidjeli.

Pero Salamunović – Referent za upravljanje gradskom imovinom i javnu nabavu
Tel: 099/733-5353
Mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam botova. Vaš JavaScript treba biti uključen da bi ju vidjeli.

Kristian Kirigin - Referent za upravljanje gradskom imovinom i javnu nabavu
Tel: 840-013
Mail: 
Ova e-mail adresa je zaštićena od spam botova. Vaš JavaScript treba biti uključen da bi ju vidjeli.

Obrasci i zahtjevi

 

U odsjeku za komunalne poslove i izgradnju obavljaju se sljedeći poslovi i radni zadaci:

- organiziranje komunalnih radova prema trgovačkom društvu KD Grad na održavanju javnih zelenih površina, plaža, javno prometnih površina, čišćenja javno prometnih površina, parkova, plaža i održavanje u funkcionalnom stanju svih objekata i uređaja javne urbane i komunalne opreme, te zbrinjavanja otpada,

- organiziranje, planiranje i koordiniranje i nadzora radova redovnog i izvanrednog održavanja nerazvrstanih cesta sa pripadajućim objektima,

- izrada programa čišćenja i odvodnje atmosferske vode s prometnica i javnih površina, praćenje realizacije i izrade izvješća o obavljenim radovima,

- organiziranja radova pribavljanja istražnih radova i drugih stručnih mišljenja,

- organiziranja projektiranja i izvođenja radova izgradnje infrastrukture, izrade izvješća o obavljenim radovima, te organiziranja izrade studija, građevinskog i drugog projektiranja s istražnim radovima,

- stručne ocjene studija i projekata o usklađenosti s najnovijim znanstvenim saznanjima iz područja projektiranja i gradnje i ekonomskim načelima,

- pripremanja natječajne dokumentacije za projektiranje i ugovaranje izrade, praćenja i usklađivanja izrade tehničke dokumentacije, ishođenja potrebnih suglasnosti i građevne dozvole,

- praćenje troškova projektiranja, realizacije građenja: izrade tendera (troškovnika) dokumentacije, praćenja i kontrole dinamike radova i trošenja sredstava, organiziranja tehničkih pregleda i primopredaje objekata,

- prikupljanja potrebne dokumentacije i podataka za izradu godišnjih i višegodišnjih programa građenja i održavanja objekata komunalne infrastrukture,

- organiziranje izgradnje i rekonstrukcije javnih zelenih površina, javno prometnih površina i komunalne infrastrukture,

- poslove na proširenju mjesnih groblja,

- prikupljanja dokumentacije za ishođenje lokacijskih dozvola za građenje i održavanje objekata i uređaja komunalne infrastrukture,

- pripremanja dokumentacije za provođenje nadmetanja za ustupanje usluga izrade idejnih projekata,

- analize ponuda i kontrola troškova, praćenja rokova i dinamike izrade idejnih projekata,

- analize prijedloga parcelacije,

- sudjelovanja u pribavljanju posebnih uvjeta i mišljenja u postupku izdavanja lokacijskih dozvola,

- organiziranja izrade geodetskih podloga za potrebe izrade idejnih projekata,

- organiziranja izrade parcelacijskih i geodetskih elaborata zbog potrebe utvrđivanja prava služnosti za polaganje i održavanje komunalnih instalacija prema konačnim i pravomoćnim lokacijskim dozvolama (praćenje izrade i potvrđivanja, kontrola rokova izvršenja),

- organiziranja izrade elaborata o procjeni vrijednosti zemljišta, objekata i poljoprivrednih kultura (praćenje izrade i kontrola rokova izvršenja),

- suradnje s nadležnim tijelima radi pripreme izgradnje komunalne infrastrukture,

- organiziranja poslova iskolčenja prije početka radova na gradilištu i izrade zapisnika te organiziranja izrade geodetskih snimaka radi provedbe u katastarskom operatu,

- praćenja stanja, predlaganja i provođenja mjera te izrade informacija, analiza i izvješća i drugih stručnih materijala iz područja gospodarenja otpadom,

- praćenja i proučavanja stanja, izrada informacija i drugih stručnih materijala iz područja vodnog gospodarstva (vodoopskrba, odvodnja, zaštita voda ),

- poslovi iz područja gospodarenja otpadom, te poslove vezane sa vođenjem katastra vodova.

Kontakti

Nikša Paviškov, dipl.ing.građ. - Voditelj odsjeka za komunalne poslove i izgradnju
Mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam botova. Vaš JavaScript treba biti uključen da bi ju vidjeli.


Denis Ećim ing. građ.  – Viši referent za izgradnju i održavanje komunalne infrastrukture
Tel: 021 756 721
Mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam botova. Vaš JavaScript treba biti uključen da bi ju vidjeli.

Obrasci i zahtjevi

1. Izjava za prijavu komunalne naknade

Detaljne informacije >>

2. Zahtjev za priključak građevine na komunalnu infrastrukturu za odvodnju otpadnih voda

Detaljne informacije >>

3. Zahtjev za priključak građevine na komunalnu infrastrukturu za opskrbu pitkom vodom

Detaljne informacije >>

4. Zahtjev za priključak poljoprivrednog zemljišta na komunalnu infrastrukturu za opskrbu pitkom vodom

Detaljne informacije >>

 

Kontakti

Hrvoje Akmadžić, struč. spec. publ. adm. – Voditelj odsjeka za gradske prihode
Mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam botova. Vaš JavaScript treba biti uključen da bi ju vidjeli.

Mila Mutarello, struč. spec. oec. - Viši referent za gradske prihode
Mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam botova. Vaš JavaScript treba biti uključen da bi ju vidjeli.


Tel: 021/756-718
Fax: 021/757-718

 

Ova web stranica koristi kolačiće

Ova web stranica koristi kolačiće radi što boljeg iskustva posjetitelja stranice. Klikom na poveznicu 'Informacije' saznajte više o kolačićima. Klikom na poveznicu 'Prihvaćam' potvrđujete prihvaćanje kolačića na ovim stranicama.