vizual za epromet link

U odsjeku za komunalne poslove i izgradnju obavljaju se sljedeći poslovi i radni zadaci:

- organiziranje komunalnih radova prema trgovačkom društvu KD Grad na održavanju javnih zelenih površina, plaža, javno prometnih površina, čišćenja javno prometnih površina, parkova, plaža i održavanje u funkcionalnom stanju svih objekata i uređaja javne urbane i komunalne opreme, te zbrinjavanja otpada,

- organiziranje, planiranje i koordiniranje i nadzora radova redovnog i izvanrednog održavanja nerazvrstanih cesta sa pripadajućim objektima,

- izrada programa čišćenja i odvodnje atmosferske vode s prometnica i javnih površina, praćenje realizacije i izrade izvješća o obavljenim radovima,

- organiziranja radova pribavljanja istražnih radova i drugih stručnih mišljenja,

- organiziranja projektiranja i izvođenja radova izgradnje infrastrukture, izrade izvješća o obavljenim radovima, te organiziranja izrade studija, građevinskog i drugog projektiranja s istražnim radovima,

- stručne ocjene studija i projekata o usklađenosti s najnovijim znanstvenim saznanjima iz područja projektiranja i gradnje i ekonomskim načelima,

- pripremanja natječajne dokumentacije za projektiranje i ugovaranje izrade, praćenja i usklađivanja izrade tehničke dokumentacije, ishođenja potrebnih suglasnosti i građevne dozvole,

- praćenje troškova projektiranja, realizacije građenja: izrade tendera (troškovnika) dokumentacije, praćenja i kontrole dinamike radova i trošenja sredstava, organiziranja tehničkih pregleda i primopredaje objekata,

- prikupljanja potrebne dokumentacije i podataka za izradu godišnjih i višegodišnjih programa građenja i održavanja objekata komunalne infrastrukture,

- organiziranje izgradnje i rekonstrukcije javnih zelenih površina, javno prometnih površina i komunalne infrastrukture,

- poslove na proširenju mjesnih groblja,

- prikupljanja dokumentacije za ishođenje lokacijskih dozvola za građenje i održavanje objekata i uređaja komunalne infrastrukture,

- pripremanja dokumentacije za provođenje nadmetanja za ustupanje usluga izrade idejnih projekata,

- analize ponuda i kontrola troškova, praćenja rokova i dinamike izrade idejnih projekata,

- analize prijedloga parcelacije,

- sudjelovanja u pribavljanju posebnih uvjeta i mišljenja u postupku izdavanja lokacijskih dozvola,

- organiziranja izrade geodetskih podloga za potrebe izrade idejnih projekata,

- organiziranja izrade parcelacijskih i geodetskih elaborata zbog potrebe utvrđivanja prava služnosti za polaganje i održavanje komunalnih instalacija prema konačnim i pravomoćnim lokacijskim dozvolama (praćenje izrade i potvrđivanja, kontrola rokova izvršenja),

- organiziranja izrade elaborata o procjeni vrijednosti zemljišta, objekata i poljoprivrednih kultura (praćenje izrade i kontrola rokova izvršenja),

- suradnje s nadležnim tijelima radi pripreme izgradnje komunalne infrastrukture,

- organiziranja poslova iskolčenja prije početka radova na gradilištu i izrade zapisnika te organiziranja izrade geodetskih snimaka radi provedbe u katastarskom operatu,

- praćenja stanja, predlaganja i provođenja mjera te izrade informacija, analiza i izvješća i drugih stručnih materijala iz područja gospodarenja otpadom,

- praćenja i proučavanja stanja, izrada informacija i drugih stručnih materijala iz područja vodnog gospodarstva (vodoopskrba, odvodnja, zaštita voda ),

- poslovi iz područja gospodarenja otpadom, te poslove vezane sa vođenjem katastra vodova.

Kontakti

Nikša Paviškov, dipl.ing.građ. - Voditelj odsjeka za komunalne poslove i izgradnju
Mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam botova. Vaš JavaScript treba biti uključen da bi ju vidjeli.


Denis Ećim ing. građ.  – Viši referent za izgradnju i održavanje komunalne infrastrukture
Tel: 021 756 721
Mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam botova. Vaš JavaScript treba biti uključen da bi ju vidjeli.

Obrasci i zahtjevi

1. Izjava za prijavu komunalne naknade

Detaljne informacije >>

2. Zahtjev za priključak građevine na komunalnu infrastrukturu za odvodnju otpadnih voda

Detaljne informacije >>

3. Zahtjev za priključak građevine na komunalnu infrastrukturu za opskrbu pitkom vodom

Detaljne informacije >>

4. Zahtjev za priključak poljoprivrednog zemljišta na komunalnu infrastrukturu za opskrbu pitkom vodom

Detaljne informacije >>

 

U Odsjeku za komunalno redarstvo obavljaju se poslovi komunalno-prometnih redara.

Komunalno redarstvo obavlja nadzor nad provođenjem i poštivanjem odluka Gradskog Vijeća, vezanih uz komunalno gospodarstvo, ali i niza drugih propisa i zakona, dok prometno redarstvo obavlja poslove nadzora nepropisno zaustavljenih i parkiranih vozila te poslove upravljanja prometom, s ciljem učinkovitog rješavanja prometnih problema u gradu, a time i povećanja kvalitete života građana i gostiju Grada Supetra.

Propisi po kojima djeluju komunalno-prometni redari:

  • Zakon o komunalnom gospodarstvu (NN 68/18, 110/18)
  • Zakon o održivom gospodarenju otpadom (NN 94/13 , 73/17, 14/19, 98/19)
  • Zakon o zaštiti od buke (NN 30/9 , 55/13 , 153/13 , 41/16, 114/18)
  • Zakon o građevinskoj inspekciji (NN 153/13)
  • Pravilnik o jednostavnim i drugim građevinama i radovima ( NN 112/17, 34/18, 36/19, 98/19)
  • Zakon o zaštiti od svjetlosnog onečišćenja (NN 14/19)
  • Zakon o zaštiti životinja (NN 102/17, 32/19)
  • Zakon o prijevozu u cestovnom prometu (NN 41/18, 98/19)
  • Zakon o ugostiteljskoj djelatnosti (NN 85/15, 121/16, 99/18, 25/19, 98/19)
  • Zakon o sigurnosti prometa na cestama (NN 67/08, 48/10, 74/11, 80/13, 158/13, 92/14, 64/15, 108/17, 70/19)
  • Zakon o cestama (NN 84/11 , 22/13 , 54/13 , 148/13 , 92/14, 110/19)
  • Pravilnik o energetskom pregledu zgrade i energetskom certificiranju (NN 88/17)
  • Zakon o pomorskom dobru i morskim lukama (NN 83/23)
  • Zakon o upravljanju i održavanju zgrada (NN 152/24)
  • Zakon o zaštiti i očuvanju kulturnih dobara (NN 145/24)

Propisi po kojima postupaju komunalno-prometni redari:

  • Prekršajni zakon (NN 107/07 , 39/13 , 157/13 , 110/15 , 70/17, 118/18)
  • Zakon o općem upravnom postupku (NN 47/09)
  • Ovršni zakon (NN 112/12, 25/13, 93/14, 55/16, 73/17)
  • Odluka o komunalnom redu
  • Odluka o ugostiteljskoj djelatnosti
  • Odluka o uređenju prometa
  • Odluka o nerazvrstanim cestama
  • Odluka o autotaksi prijevozu
  • Odluka o uvjetima i načinu držanja kućnih ljubimaca te načinu postupanjas napuštenim, izgubljenim i divljim životinjama
  • Odluka o redu na pomorskom dobru
  • Odluka o izmjenama Odluke o redu na pomorskom dobru

Obrasci

Molimo koristite sljedeće obrasce za prijavu komunalnih problema i zahtjeve za izdavanje dozvola:

Kontakti

Odsjek za komunalno redarstvo - ured
Tel/fax 021/630 599
Radno vrijeme Odsjeka
od ponedjeljka do petka od 07:00-15:00 sati
(vikendom i praznikom se ne radi)

 

Matko Rendić ing. el.– Voditelj odsjeka za komunalno redarstvo
Tel: 099/733-5355
Mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam botova. Vaš JavaScript treba biti uključen da bi ju vidjeli.

Velimira Hržić, komunalni-prometni redar
Tel: 099-388-66-15
Mail: 
Ova e-mail adresa je zaštićena od spam botova. Vaš JavaScript treba biti uključen da bi ju vidjeli.

 Boris Glušević, komunalno-pomorski redar,
Tel. 099/169 4615
MailOva e-mail adresa je zaštićena od spam botova. Vaš JavaScript treba biti uključen da bi ju vidjeli.

 

Kontakti

Marica Jokanović, dipl. oec. – Voditeljica odsjeka
Tel: 021/756-715
Mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam botova. Vaš JavaScript treba biti uključen da bi ju vidjeli.

Milenka Stipanović bacc.oec. – Viši referentica za financije i proračun
Tel: 021/756-721
Mail: 
Ova e-mail adresa je zaštićena od spam botova. Vaš JavaScript treba biti uključen da bi ju vidjeli.

 

 

 

 

 

 

 

Ova web stranica koristi kolačiće

Ova web stranica koristi kolačiće radi što boljeg iskustva posjetitelja stranice. Klikom na poveznicu 'Informacije' saznajte više o kolačićima. Klikom na poveznicu 'Prihvaćam' potvrđujete prihvaćanje kolačića na ovim stranicama.